Executive Coaching
Procesem Executive Coaching objęta została grupa 11 Top Managerów Polskich Sieci Elektroenergetycznych S.A. Zdiagnozowane poprzez Development Centre obszary rozwojowe, pozwoliły szczegółowo opracować roczny program rozwoju w oparciu o indywidualne sesje Executive coaching. Celem executive coachingu był rozwój kompetencji i umiejętności coachowanych managerów w trakcie bezpośrednich relacji z coachem, który wspierał proces uruchamiania wewnętrznego potencjału, ukierunkowywał realizację organizacyjnych celów i zadań oraz własnych aspiracji.
Pan Marcin Laskowski Dyrektor Departamentu Inwestycji w PSE S.A. mówi o nas:
„Indywidualny cykl szkoleń w zakresie coachingu z firmą Marschall to nietuzinkowe doświadczenie. Cechuje je indywidualne podejście do każdego uczestnika, innowacyjna i ciekawa forma prowadzenia zajęć, kreowana przez trenera. Umiejętności nabyte w ramach kursu doskonale wykorzystywane są w pracy zawodowej, wpływają na jej efektywność a także tworzenie optymalnych relacji zespołowych. Na uznanie zasługuje szeroka, najbardziej aktualna wiedza Marschall w zakresie biznesu i psychologii oparta na najwyższych standardach rynkowych.”
BUSSINES PARTNERING
Niezadawalający poziom komunikacji organizacyjnej, brak zrozumienia potrzeb i celów poszczególnych działów w organizacjach, brak satysfakcjonującej współpracy cross funkcyjnej, brak umiejętności prezentowania celowanych i efektywnych rozwiązań biznesowych, to nieliczne elementy, które stały się podstawą do opracowanie autorskiego modelu rozwoju kompetencji (wiedza, umiejętności i postawy) Bussiness Partneringu, do tej pory w organizacjach kompetencji nierozwijanej.
Przy ścisłej współpracy z Działem Finansowym GRUPY ŻYWIEC (podziękowania dla Pana Huberta Krzeskiego Dyrektora Commercial Controlingu inicjatora i współtwórcę koncepcji merytorycznej programu)opracowane zostały założenia merytoryczne i program rozwoju Bussines Partneringu dla wszystkich funkcji usługowych względem biznesu, w którym funkcjonują.
POZIOM EKSPERCKICH ANALIZ
Umiejętności facylitacji, pozyskiwania informacji i badania potrzeb komórek, dla których świadczone są usługi wewnętrzne. Na podstawie pozyskanych informacji dokonywanie analiz i wnioskowania oraz budowa rozwiązań biznesowych. Tworzenie rozwiązań stawiając się w roli swoistego eksperta, partnera strategicznego, agenta zmian.
POZIOM EKSPERCKICH REKOMENDACJI I PREZENTACJI ROZWIAZAŃ
Umiejętności prezentacji analiz i rekomendowanych rozwiązań biznesowych zrozumiałych dla otoczenia biznesowego. Umiejętność prezentacji ad hoc. Umiejętność umieszczania treści w prezentacjach zgodnie z najnowszymi osiągnięciami nauki (kogniwistyka), które są zrozumiałe i ciekawe dla odbiorcy.
Program z sukcesami zrealizowany w wielu organizacjach w tym na kilu poziomach zarządczych i wykonawczych w Grupie Żywiec.